Od listtopada 2022. Softline posluje pod imenom Noventiq.
Pritisak na tvrtke kako bi proširile opseg usluga, povećale predanost kupcima i razvile različite poslovne aktivnosti ne prestaje. Međutim, tradicionalna IT rješenja nisu u mogućnosti pratiti te promjene zbog čega usluge u cloudu neprestano dobivaju na značaju. Danas uspjeh korporativnih donositelja odluka u potpunosti ovisi o usvojenim IT rješenjima.
Mnogi menadžeri nisu svjesni – ponekad značajnih – mogućnosti uštede dostupnih putem clouda. Uz pravi odabir clouda lako je zadovoljiti neprekidnu potrebu za agilnosti poslovanja, a primjena modernih tijekova rada (umjetna inteligencija, internet stvari, mikroservisi itd.) nije samo povoljnija, već je i brža. Nadalje, kvalitetna infrastruktura clouda fleksibilnija je i ekonomičnija od postojećih sustava te može biti povoljnija u pogledu pouzdanosti, dostupnosti, zaštite podataka i usklađenosti s propisima.
Prednosti raznih rješenja temeljenih na cloudu mogu se uspješno upotrebljavati ne samo u IT-u, već i u upravljanju odnosima s kupcima i marketingu. Sve je to uglavnom važno zbog implikacija u inovaciji. Uslugama u cloudu nastaju nove mogućnosti koje prije nisu bile dostupne zbog nefleksibilne IT pozadine. Trećini se tvrtki već dogodilo da su kapaciteti poslužitelja odjednom postali premali. Međutim, obično je samo jedan od deset donositelja odluka1 problem riješio uz pomoć clouda, ostali su pribjegli tradicionalnoj, skupoj i dugotrajnoj metodi pojedinačnog širenja.
Jednostavni koraci za prijelaz u cloud
Svojim ogromnim iskustvom na međunarodnim tržištima i s više od 60 000 klijenata, tvrtka Softline pruža cjelovitu pomoć u postupku prijelaza na Microsoft Azure. Planiranje migracija počinje definiranjem specifičnih poslovnih ciljeva i sigurnosnih zahtjeva te preciznom procjenom troškova, uključujući povrat ulaganja (ROI). Potom slijede izrada detaljnog rasporeda, dizajniranje arhitekture i definiranje neophodnih alata potrebnih za različite tijekove rada klijenta. Nakon postavljanja željenog okruženja i provedbe migracije slijede temeljite provjere kvalitete i ispitivanje.
Podrška nakon prijelaza
Tvrtka Softline nastavlja s podrškom svojih klijenata, čak i nakon uspješnog prijelaza. Ponudom usluga obuke i savjetovanja za optimalno korištenje okruženja temeljenog na cloudu kontinuirano nastoji održati razinu kvalitete poslovanja što je moguće višom. Posebna usluga upravljanja, uključujući non-stop nadzor, tehničku pomoć s manje od 7 minuta SLA-a (sporazuma o razini usluga), usklađenost i upravljanje sigurnošću te kontinuiranu optimizaciju troškova, također je dostupna u sklopu podrške nakon prijelaza u cloud.
Pouzdan partner
Tvrtka Softline Microsoftov je globalni partner od 1994. Godine 2002. godine tvrtka je dobila status LSP-a (pružatelj rješenja za licence) tvrtke sa sjedištem u Redmondu, a u međuvremenu se proširila na 30 zemalja i ostvarila 18 od 20 Microsoftovih kompetencija. Zbog svoje je stručnosti i pouzdanosti tvrtka Softline u prosincu 2019. godine nagrađena certifikatom Microsoft Azure Expert Managed Provider Services. Oslanjajući se na svoju stručnost i Microsoftov cloud, tvrtka Softline nudi cjelovit paket usluga Azure, a koji uključuje procjenu, migraciju, upravljanje i optimizaciju.
1: Izvješće BellResearch koje je naručio Microsoft Mađarska među tvrtkama s više od 100 osobnih računala iz ožujka 2018.