Od listtopada 2022. Softline posluje pod imenom Noventiq.
Modernizacija IT okruženja neke tvrtke ne svodi se samo na licenciranje modernog rješenja za suradnju u oblaku. Tvrtke moraju biti sigurne da se njihovi zaposlenici koriste mogućnostima koje pruža novi softver kako bi u svom radu bili produktivniji i sigurniji. Svojom ponudom Office 365 implementacije pomažemo zaposlenicima i IT administratorima da iskoriste puni potencijal prednosti Officea 365.
Kako naša ponuda implementacije Office 365 može koristiti vašoj tvrtki?
1. Naprednom upotrebom aplikacija Office 365 unaprjeđuju se produktivnost i suradnja.
Vaši zaposlenici mogu u potpunosti iskoristiti mogućnosti koje pruža Office 365, a vi možete unaprijediti suradnju kroz veću uključenost uz Microsoft Teams. Time se ujedno potiče usvajanje novog načina rada „od bilo kuda“ i s bilo kojeg uređaja. Osim što su troškovno i vremenski učinkoviti, mrežni sastanci također su od pomoći odsutnim kolegama, budući da se sastanci mogu snimiti i pogledati kasnije.
Sastanci, dokumenti, snimke i drugi materijali mogu se jednostavno pohraniti u jedinstvenom sigurnom prostoru, čak i kada su uključeni vanjski partneri. Potpunim razumijevanjem funkcija Office aplikacija unapređuje se učinkovitost i štedi vrijeme vašoj tvrtki.
2. Obuke zaposlenika i komunikacija dovode do veće vjernosti i zadovoljstva zaposlenika.
Uz Softlineovu složenu podršku možete jednostavno uključiti sve svoje zaposlenike u implementaciju, bez obzira na njihovu razinu tehničkog znanja. Naši sastavni blokovi funkcioniraju na brojnim razinama, kao što su pridobivanje naprednih korisnika, priprema višeg i srednjeg menadžmenta za upravljanje promjenama te podrška svim korisnicima u prihvaćanju promjena kroz kontinuiranu i relevantnu komunikaciju. Korisnike koji su rješenje usvojili među prvima možete pretvoriti u ključne korisnike i zagovornike, ali isto tako možete pridobiti većinu koja kasni i zaostaje kroz podršku internim komunikacijama i raznim obukama.
Softlineova ponuda komunikacija sadržava poruke i kanale posebno razvijene za vašu tvrtku. Omogućujući svojim zaposlenicima da iskoriste puni potencijal Officea 365 povećat ćete njihovu uključenost.
3. Uz sigurnu suradnju zaposlenika nema potrebe za IT alatima u sjeni.
Prednosti Office 365 omogućuju sigurnu internu i vanjsku razmjenu informacija putem aplikacija i funkcija kao što su Teams chat, SharePoint Online ili OneDrive for Business, uz koje svi mogu jednostavno pratiti pristupne povlastice i promjene. Nema potrebe za uporabom IT alata u sjeni, a „udaljeni rad“ i suradnja na poslovnoj razini također se podrazumijevaju.
U svojoj tvrtki možete održavati visoke sigurnosne standarde i svojim zaposlenicima istovremeno omogućiti fleksibilan rad.
Naša ponuda za implementaciju Office 365 temelji se na specifičnim potrebama vaše tvrtke. Tako možete uživati u praktičnim rješenjima za svoje specifične potrebe u pogledu suradnje i zadovoljstva zaposlenika.