Od listtopada 2022. Softline posluje pod imenom Noventiq.
Kombiniranje rada iz ureda i rada od kuće postat će normalno za mnoge tvrtke nakon pandemije. Istraživanje koje je provela tvrtka Gartner (Organizacije sada moraju upravljati složenijom, hibridnom radnom snagom) sa 127 voditelja tvrtki tijekom 2020. godine pokazalo je da 82% voditelja tvrtki planira dopustiti zaposlenicima da rade na daljinu tijekom određenog vremena. Novo izvješće PwC-a (Vrijeme je za preispitivanje gdje i kako će se posao obavljati) otkrilo je da 55% zaposlenika radije radi na daljinu tri dana u tjednu, dok je u međuvremenu 68% američkih rukovoditelja reklo da bi zaposlenici trebali biti u uredu najmanje tri dana u tjednu. Zbog hibridnog načina rada organizacije će upotrebljavati manje uredskog prostora, što znači i manji broj radnih prostora, uvođenjem politike zajedničkog radnog stola. Aplikacija za rezervaciju radnog stola olakšava dijeljenje stolova kako tvrtki tako i zaposlenicima.
Microsoft Power Platform i Power Apps
Microsoft Power Platform skupni je izraz za (trenutačno) četiri rješenja tvrtke Microsoft: Power BI, Power Apps, Power Automate i Power Virtual Agents. Microsoft Power Platform pruža dostupnost digitalnih podataka čime omogućuje zaposlenicima rad sa svojim podacima bez potrebe za za poznavanjem kodiranja i programiranja.
Power Apps rješavaju poslovne probleme intuitivnim vizualnim alatima koji ne zahtijevaju kod, brže rade s platformom koja omogućuje integraciju i distribuciju podataka te proširuju platformu sastavnim blokovima za profesionalne programere. Omogućuju stvaranje širokog spektra scenarija aplikacija koji pretvaraju ručne i zastarjele procese u digitalno transformiraneulijevaju digitalnu transformaciju u ručne i zastarjele procese. K tomu, za organizacije koje već upotrebljavaju rješenja u oblaku tvrtke Microsoft, nema potrebe za daljnjom procjenom sukladnosti i privatnosti prilikom korištenja programa Power Apps zbog sukladnosti koje Microsoft nudi za sve svoje usluge.
Power Apps je idealno rješenje i za velika poduzeća i za male tvrtke, zbog mogućnosti izrade jedinstvenih rješenja unutar Microsoft ekosustava organizacije; jednostavno, brzo i isplativo. Za primjer, naš Softline tim razvio je aplikaciju za rezervaciju radnog stola i rezervaciju parkirnog mjesta putem programa Power Apps i implementirao je u samo mjesec dana.
Razvoj aplikacije za rezervaciju radnog stola u Microsoft Power Apps
Jedan od klijenata tvrtke Softline odlučio je transformirati se na hibridni način rada, s 30 – 50% kapaciteta stolova. Tvrtka je u početku ručno provodila postupak rezervacije, odobrenja i izmjena, ali u roku od nekoliko tjedana shvatili su da im je potrebno jednostavnije i brže automatizirano rješenje. Obzirom da tvrtka upotrebljava Microsoft Teams uprava je tražila rješenje koje je kompatibilno s Microsoft Teams. Naši su programeri predložili upotrebu programa Microsoft Power Apps i njegovih prednosti „jednostavan kod – bez koda“ za razvoj potrebne aplikacije koja će se integrirati u Microsoft Teams i u pozadini upotrebljavati SharePoint Online za pohranu podataka.
Tvrtka je imala jasan koncept aplikacije za rezervaciju radnog stola, što je nama uvelike olakšalo rad. Najvažniji zahtjevi bili su sljedeći:
- Aplikacija mora prikazivati lokacije, zgrade i urede.
- Radni stolovi prikazuju se kao dostupni, rezervirani i odabrani, a rezervirane stolove nije moguće odabrati.
- E-poruka o rezervaciji stola, podsjetnik na rezervaciju dan ranije i e-poruka o dovršetku dan poslije.
- Ako na lokaciji postoji i parkiralište, trebala bi biti dostupna i rezervacija parkirnog mjesta.
- Aplikaciji je moguće pristupiti samo preko Microsoft Teams s Teams računom, što znači da korisnici mogu rezervirati radni stol isključivo za sebe.
- Implementirana je nadzorna ploča koja prikazuje prethodne i buduće rezervacije korisnika za 30 dana.
- Poveznica za ispitivanje i razvoj implementirana je za buduće promjene i ispitivanja.
- Aplikacija ima različite razine ovlasti, poput zaposlenika, administratora i upita.
Naša aplikacija za rezervaciju radnog stola svima omogućuje brzi pronalazak i rezervaciju radnog prostora. Pored samog popisa rezervacija radnih stolova, razvili smo i opciju ‘zaposlenici toga dana’ koja daje sažetak o zaposlenicima koji će biti u definiranoj zgradi i uredu određenog dana. Opcija administrativne podrške pruža zaposlenicima mogućnost da zatraže pomoć od IT tima. Zgrade i radne stolove u pozadini mogu mijenjati administratori koji ne moraju biti IT administratori. Aplikacija je tako jednostavna da se lako upotrebljavati i bez posebnog IT znanja.
Na popisu rezervacija korisnici vide svoje prethodne rezervacije i buduće rezervacije koje se također mogu mijenjati i brisati. Postupak rezervacije radnog stola započinje odabirom lokacije, zatim zgrade i ureda. Adresa e-pošte popunjava se automatski preko Teams korisničkog računa. Korisnik dan za rezervaciju radnog stola može odabrati tek od idućeg dana. Ako zgrada ima parkiralište u aplikaciji je automatski implementirano pitanje o potrebi za parkirnim mjestom. Aplikacija prikazuje sve radne stolove te različitim bojama označava slobodne, rezervirane i odabrane. Nakon rezervacije radnog stola, korisnici vide svoju rezervaciju u popisu rezervacija u kojemu mogu mijenjati i brisati buduće rezervacije. Korisnik automatski, unutar jedne minute, prima e-poruku i obavijest bota za razgovor, u aplikaciji Microsoft Teams, o svojoj rezervaciji, a prima i podsjetnik dan ranije. Aplikacija nudi poveznicu na kojoj korisnici mogu pronaći korisnički priručnik, dok info ploča daje savjete i pruža korisnicima pomoć.
Jedna od nevjerojatnih prednosti Power Apps je ta da se lako mogu prilagoditi potrebama tvrtke. To može biti rezervacija radnog stola, proces integriranja novih zaposlenika, snimanje sastanka, odobravanje odsustva zaposlenika, zajednički resursi itd. Softline vam može ponuditi brzo i isplativo rješenje upotrebom Microsoft Power Apps. Obratite nam se, recite nam svoje zahtjeve, a mi ćemo pronaći i razviti najbolje rješenje za vas.