Od listtopada 2022. Softline posluje pod imenom Noventiq.
Hibridni rad je postao stvarnost i bit će prisutan i u budućnosti jer predstavlja najprihvatljiviji način rada za organizacije. No, mnogima hibridni rad predstavlja i veliki izazov. Istraživanje je pokazalo da, iako je hibridni rad najpoželjnija opcija mnogih poduzeća, 72 % tvrtki nemaju jasnu strategiju hibridnog rada. Druga je studija pokazala da samo 1 od 4 zaposlenika smatra da se njegova tvrtka „dobro pripremila“ za hibridni rad, potrebno je učiniti više kako bi se integrirali hibridni radni uvjeti i iznova definiralo iskustvo zaposlenika. Moduli aplikacije za zaposlenike tvrtke Softline, kao što je aplikacija za održavanje ureda, pomažu organizacijama da razviju svoj hibridni način rada i pružaju kvalitetno iskustvo zaposlenika, s pomoću Microsoft Power aplikacije i njihove „low code/no code“ prednosti.
Ako kolege rade u hibridnom okruženju, ured i materijali mogu brže dotrajati, posebice kada dijele radne stolove, prostorije za sastanke, uredsku opremu, itd. Za pružanje iznimnog iskustva zaposlenicima, važno je da organizacije mogu pratiti stanje cjelokupne imovine ili zgrade, te odmah biti obaviještene ako nešto nedostaje, ne radi ili je prljavo. Rješenje ovog problema nalazi se u aplikaciji za održavanje ureda gdje zaposlenici mogu, telefonom, prijaviti bilo koji problem tako da navedu lokaciju, prilože fotografiju, kratki opis i druge pojedinosti problema upravi ureda. Obavijest poslana upravi ureda pokreće proces i šalje poruku odgovornom timu koji započinje s rješavanjem problema. Ako je drugi kolega već prijavio isti problem, aplikacija o tome dostavlja obavijest. Međutim, moguće je dodati novu obavijest već postojećoj prijavi u slučaju da se radi o sličnim, ali ne istim problemima. Dakle, novi se problem može dodati postojećem, nije potrebno kreirati novu prijavu. Zaposlenici mogu vidjeti kronološki poredane prethodno prijavljene probleme na zaslonu „My Reported Issues“ (Moji prijavljeni problemi), a uz njih mogu vidjeti i status prijava (primjerice „new“ (novi), „in-progress“ (u postupku), „fixed“ (riješen)).
Voditelji ureda kao što su voditelji odjela, recepcionari i zaposlenici sa sličnim ulogama i odgovornostima upotrebljavaju aplikaciju Office Manager (Voditelj ureda) na svom računalu gdje pristižu prijave. Mogu vidjeti popis svih problema koje su prijavili zaposlenici. Kada otvori prijavu, voditelj ureda vidi sve informacije koje je dostavio zaposlenik koji je prijavio problem (lokaciju, fotografiju, pojedinosti, kratak opis), te na temelju toga može odlučiti koje je radnje potrebno poduzeti:
- status No action (Bez radnje) znači da je prijava pregledana, ali da nije potrebno poduzeti nikakvu radnju,
- status Dispatch (Otprema) znači da se prijava šalje timu koji treba riješiti problem. U ovom slučaju voditelj ureda određuje datum do kada odgovoran tim treba riješiti problem, te može napisati dodatne komentare za tim ako je potrebno. Tim kojemu je problem proslijeđen na rješavanje o tome prima obavijest putem e-pošte.
- status Confirm (Potvrdi) znači da se ticket zatvara i šalje se potvrda zaposleniku koji je prijavio problem. Voditelj ureda može zatvoriti ticket tek kada je od odgovornog tima dobio potvrdu da je problem riješen.
Jednom kada je problem riješen, uklanja ga se s popisa, no moguće ga je pronaći na kartici „Reports“ (Prijave) pod riješenim problemima. U standardnom okviru aplikacije za održavanje ureda, pretpostavlja se da se sva komunikacija odvija putem e-pošte. Međutim, sve postavke i svaki korak procesa mogu se konvertirati na zahtjev klijenta.
Aplikacija za održavanje ureda može se primjenjivati samostalno ili kao dio aplikacije zaposlenika između nekoliko drugih modula koje organizacija pruža svojim zaposlenicima. Aplikaciju je moguće pokrenuti u aplikaciji Microsoft Teams ili kao mobilnu aplikaciju na mobilnom telefonu zaposlenika. Za one koji upravljaju uredom i održavanjem, aplikacija Office Manager (Voditelj ureda) radi na njihovoj radnoj površini jer trebaju vidjeti detaljnije informacije.
Aplikacija za zaposlenike tvrtke Softline organizacijama nudi nekoliko modula hibridnog rada, kao što je rezervacija radnog stola, rezervacija parkirnog mjesta, naručivanje uredskog materijala, obuka zaposlenika za posao u ljudskim resursima, bilježenje sastanka, odobrenje dopusta zaposlenika, zajednički resurs, radno vrijeme i prisutnost itd. Svi se moduli mogu primjenjivati prema zadanim postavkama ili se mogu jednostavno modificirati prema potrebama klijenta unutar jednog ili dva mjeseca. Značajke aplikacija i modula mogu se neprestano poboljšavati prema potrebama organizacije. Započnite s upotrebom, provjerite statistiku i izvješća, a kada iz izvješća vidite kako zaposlenici upotrebljavaju značajku, modificirajte aplikaciju. Kliknite i detaljno pročitajte o našoj aplikaciji za rezervaciju radnog stola, ili o našem modulu za naručivanje uredskog materijala te pogledajte video o našoj aplikaciji za rezervaciju parkirnog mjesta. Ako želite započeti sa stvaranjem sustava za hibridni način rada kako biste poboljšali iskustvo zaposlenika unutar tvrtke, obratite nam se!