Od listtopada 2022. Softline posluje pod imenom Noventiq.
Nismo više oni isti ljudi koji su 2020. počeli raditi od kuće. Kolektivno iskustvo posljednje dvije godine ostavilo je neizbrisiv trag te je iz temelja promijenilo način na koji definiramo ulogu posla u svom životu. Novi Microsoftov indeks trenda rada za 2022. ojačao je to stajalište dokazujući da zaposlenici imaju novu jednadžbu za „vrijedno nečega“, rukovoditelji su razapeti između svoje uloge voditelja i očekivanja zaposlenika, te moraju učiniti ured mjestom do kojega vrijedi putovati. Fleksibilan rad ne mora značiti „uvijek na raspolaganju“, a obnova društvenog kapitala izgleda potpuno drugačije u hibridnom svijetu.
Kako bi se prilagodile ovom novom hibridnom načinu rada, organizacije moraju nadograditi ne samo svoje IT sustave već i cjelokupno poslovanje te pružiti svojim zaposlenicima nužne moderne usluge na radnom mjestu. Potražnja za digitalnim rješenjima i automatizacijom kontinuirano raste, stoga organizacije sve više traže načine za poticanje ubrzane inovacije u pogledu aplikacija i općenito rješenja s većom učinkovitošću, sigurnošću i usklađenošću.
Tvrtka Softline uočila je ovu promjenu u ranoj fazi. Prvotno unutar naše organizacije, a kasnije i od naših klijenata, shvatili smo da u novom svijetu hibridnog rada ključ uspjeha leži u kolaboraciji unutar organizacije. Usluge hibridnog poslovanja tvrtke Softline pružaju organizacijama standardne, napredne i vrhunske, “premium” funkcionalnosti koje su u skladu s njihovim specifičnim potrebama i to upotrebom Microsoft Power Platforme integrirane u Microsoft Teams i Dataverse za Teams usluge pohrane u oblaku. Sve pretplate na Microsoft 365 uključuju osnovne Microsoft Power Apps funkcionalnosti, tako da je prve korake moguće poduzeti bez dodatnih troškova licenciranja. Tvrtka Softline nastoji trošak kojega korisnici vide omogućiti prvenstveno razvoju prilagođenih odnosno “tailor made” rješenja.
Evolucija hibridnog rada započinje definicijom onoga što organizacije trebaju, a to su njihova poslovna pravila te njihovi zahtjevi oko hibridnog rada. Prvi korak je da organizacije definiraju pravila za zajedničke resurse i objekte na radnom mjestu, opremu, prostore i usluge za zaposlenike koji rade na hibridni način. Također je važno imati podatke o korištenju različitih alata i usluga jer će to omogućiti donositeljima odluka da ih analiziraju, prilagode i razviju u skladu sa stvarnim potrebama. Dva najčešća scenarija su aplikacije za rezervaciju radnih stolova i za rezervaciju parkirnih mjesta, koje pomažu organizacijama da optimiziraju broj i korištenje osiguranih mjesta. Tvrtka Softline ima veliko iskustvo u razvoju Microsoft Power Apps rješenja, pa ovdje možete pročitati više o razvoju aplikacije za rezervaciju radnih stolova, a ovdje pogledati videozapis o razvoju aplikacije za rezervaciju parkirnih mjesta.
Kako tvrtke počinju koristiti usluge hibridnog rada, tako polako shvaćaju njihov neiscrpan potencijal. Evolucija se nastavlja s naprednim značajkama koje dodaju još više funkcionalnosti prilagođenim, fino ugođenim pravilima. Promjena standardnih i prilagođenih pravila i postavki brza je i jednostavna, a implementacija novih pravila traje samo nekoliko tjedana. Kako tvrtke započinju s implementacijom različitih opcija u organizaciju, odmah dobivaju podatke o korištenju resursa koji pomažu u optimizaciji. Optimizacija resursa često znači da opremu i objekte koristi više ljudi, a posebno su važni njihova dostupnost i njihova ispravnost. Uz aplikaciju za praćenje radnog okruženja, iskustvo zaposlenika u uredu može se poboljšati jer zaposlenici putem svog mobilnog telefona mogu jednostavno i brzo obavijestiti nadležni odjel u slučaju bilo kakvog problema ili kvara.
Konačno, tvrtka Softline također može razviti "premium” funkcionalnosti te inovativna rješenja poput gamifikacije koja podiže iskustvo zaposlenika na višu razinu u fleksibilnom i hibridnom radnom okruženju.
Bilo da je vaša tvrtka u procesu implementacije hibridnog rada ili ga samo želi unaprijediti i prilagoditi svojim specifičnim potrebama, tvrtka Softline bit će vaš najbolji partner upravo zbog svog visokog stupnja stručnosti. Obratite nam se, a naši će Power Platform stručnjaci organizirati sastanak s vama.